مصاحبۀ وبلاگ سرخه ای ها با شاعر گرانقدر - دکتر هادی وطنی 94.12.18 1. جناب آقای دکتر، از فرصتی که پیش آمده میخواستم قدری از خودتان بگوئید و من قصد یک مصاحبه رسمی را ندارم. با سلام خدمت شما و همشهریان عزیز، اینجانب هادی وطنی، فرزند حاج علی اکبر وطنی خیّاط سرخه ای، فرزند ملانصرالله، فرزند حاج ملا هادی سرخه ای هستم. متولد 3/3/1334 خانواده ما پر جمعیت و متوسط بود. مادرم معصومه نام داشت! من سه برادر و سه خواهر دارم، برادرانم اسد الله، مهدی و محمد حسین هستند.پانزده سال ( کودکی و نوجوانی)، دبستان و سیکل اول دبیرستان را در سرخه گذرانده ام و سپس به دلیل تخریب اجباری دکان خیاطی و منزل مسکونی مان در طرح گسترش و شهرسازی سرخه که در خیابان آیت ا.. فیض امروز و میان بازار آن روزها بود، به تهران مهاجرت کردیم. دارای دیپلم طبیعی نظام قدیم(شبانه) و کاردانی و کارشناسی بهداشت عمومی از دانشگاه تهران و کارشناسی ارشد مدیکال انتومولوژی ( حشره شناسی پزشکی) از دنشگاه تربیت مدرس و دکترای تخصصی ( Ph.D) بایولوژیکال وکتورز (ناقلین بیولوژیک) ازدانشگاه هاوایی شعبه تهران هست سرخه ای ها ...
ما را در سایت سرخه ای ها دنبال میکنید
برچسب: گفتگو با دکتر علیرضا صلحی,گفتگو با دکتر پوست,گفتگو با دکتر سمیعی, نویسنده: بازدید: 158 تاريخ: دوشنبه 29 آذر 1395 ساعت: 7:46